A - GNOS
"Jediným skutečným bohatstvím člověka je jeho osobnost. Může mu být tím nejpodstatnějším zdrojem životního štěstí, je-li zdravá a harmonická " (Martin Luther King jr.)
   hlavní strana
   pro rodiče
   pro seniory
   pro ženy
   pro firmy
   pro mateřské školy
   pro základní školy
   pro střední školy
   cestovní agentura
   sport
    dokumenty k nahlédnutí
   termíny všech akcí
   dotazy a odpovědi
   prodej zboží
   fotogalerie
   učebna AGNOS
   kontakty
 
 
 27. Komunikace s problémovými klienty (+obsah)
  

Program učí efektivnímu jednání v sociálních kontaktech (v rovině profesní i v osobním životě). Obsahové zaměření kurzu (jeho teoretická východiska i praktický nácvik specifických sociálních dovedností) napomáhá překonávat problémy mezi pracovníky státní sféry a mezi občany (klienty), rozvíjí kooperativní vztahy mezi lidmi a umožňuje efektivní zvládání náročných životních situací.

Základní program obsahuje následující okruhy:

  • problematika vztahů mezi lidmi, prosociální chování,
  • komunikační strategie v náročných životních situacích,
  • problémoví klienti a prevence problémových situací,
  • charakteristika konfliktů a možnosti jejich řešení,
  • význam aktivního naslouchání v řešení konfliktů,
  • postupy vyrovnávání se s kritikou a zvládání hněvu,
  • význam situačních podmínek z hlediska efektivního jednání.


Termín, místo a cena přednášky budou určeny na základě vzájemné domluvy.
Kontaktujte nás.
Určeno: pracovníkům státní správy a dalším zájemcům
« zpět
Termín akce nebyl určen
přihlášení
uživatel:
heslo:
nová registrace
aktuální vzkazy
  nejsou aktuální vzkazy
Návod
jak se přihlásit
na přednášku
   
A-GNOS ©2008