Dětská kresba aneb výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte v pedagogické praxi, její využití - 2. část
|
Číslo akreditace: 832/2017-1-146 |
Tento seminář bude navazovat na 1.část, která byla účastníky hodnocena velmi pozitivně a dospěli k názoru, že je potřeba věnovat se podrobněji následujícím oblastem:
? Prvky organicity /LMD / a úroveň kresby ve vztahu k jemné motorice, prostorovým vztahům / PLO orientaci , lateralita ; obavám ? z kreslení ? / nejistota , kresebná nechuť, odmítání ?/.
? K význam transparentnosti v dětské kresbě.
? K nástupu vizuálního realizmu , kresba profilu.
? Zvláštnosti dětského zobrazení skutečnosti.
Základní dětská symbolika:
? Dům
? Zobrazení zvířat
? Obloha
Slunce
Závěr semináře
? příklady interpretace dětské kresby
rozbor konkrétních dětských prací.
|
Určeno: učitelkám MS, 1.st. ZŠ a vychovatelkám ŠD |