30. Rozvíjení sociální kompetence jako součást kompetence profesní (+obsah)
|
Seminář je určen zaměstnancům státní správy (v různých profesních pozicích),
kteří při výkonu práce potřebují efektivně komunikovat a jednat s klienty i
spolupracovníky.
Cílem je:
- pochopit základní typy a formy komunikace a jejich aplikace do profesního
i osobního života. Rozvíjet sociální dovedností a využívat je efektivně v
každodenním životě,
- vytvořit prostřednictvím nácviku předpoklady pro uplatňování adekvátních
vzorců jednání s občany a spolupracovníky v oblasti státní správy,
- překonávat problémy uvnitř sociálních skupin a rozvíjet aktivní životní
pozici.
Obsahem semináře jsou následující témata:
- Sociální kompetence a její charakteristika - sociální inteligence
- Model sociálních dovedností jako předpoklad kompetence profesní
- Komunikativní taktiky a strategie
- Prostředky sebepoznání a poznávání druhých
- Vyjádření pozitivních a negativních emocí (sdělování, přijímání a reakce
na pochvalu, kritiku a hněv)
- Aktivní životní pozice a zvládání náročných životních situací
Termín, místo a cena přednášky budou určeny na základě vzájemné domluvy. Kontaktujte nás.
|
Určeno: zaměstnancům státní správy (v různých profesních pozicích) |