27. Komunikace s problémovými klienty (+obsah)
|
Program učí efektivnímu jednání v sociálních kontaktech (v rovině profesní
i v osobním životě). Obsahové zaměření kurzu (jeho teoretická východiska i praktický
nácvik specifických sociálních dovedností) napomáhá překonávat problémy mezi
pracovníky státní sféry a mezi občany (klienty), rozvíjí kooperativní vztahy
mezi lidmi a umožňuje efektivní zvládání náročných životních situací.
Základní program obsahuje následující okruhy:
- problematika vztahů mezi lidmi, prosociální chování,
- komunikační strategie v náročných životních situacích,
- problémoví klienti a prevence problémových situací,
- charakteristika konfliktů a možnosti jejich řešení,
- význam aktivního naslouchání v řešení konfliktů,
- postupy vyrovnávání se s kritikou a zvládání hněvu,
- význam situačních podmínek z hlediska efektivního jednání.
Termín, místo a cena přednášky budou určeny na základě vzájemné domluvy. Kontaktujte nás.
|
Určeno: pracovníkům státní správy a dalším zájemcům |