Jak ADHD ovlivňuje život dětí
|
Číslo akreditace: bez akreditace |
Cílem vzdělávacího besedy je, informovat rodiče o tom , jak mohou přistupovat, korigovat a vést své dítě u kterého se projevuji odlišné projevy chování, jenž vyvolává různé reakce v jeho bezprostředním okolí.
V životě člověka s ADHD jsou organizace, struktura a pravidelnost klíčovými prvky!!!
Vzhledem ke špatné organizaci, impulzivitě, hyperaktivitě a nepozornosti, ztrátě motivace, mívají tyto děti ve škole špatné výsledky.
Co může udělat rodič :
? stálá spolupráce s MŠ
? naučit dítě způsob jak ovládat svou pozornost a chování
? aplikovat doporučené výchovné metody
Všechny tyto metody mohou dezorganizovaným, nepozorným dětem pomoci zvládat školu.
Léčba poruch chování je interdisciplinární / učitel , rodič,vychovatel, zdravotník, sociální služby?
Pokud není věnována této problematice pozornost včas mohou se objevit níže uvedené důsledky:
? ztráta motivace / pasivní a přezíravé přístupy / ; projevy v chování, přístupy k nemotivovaným dětem
? snížená psychická odolnost dítěte
? pevný řád činností ve vztahu k impulzivním projevům
? hyperaktivita- / čilost, nervozita , neklid /
? kvalita / rozsah / pozornosti ? přístupy, postupy, osvojování pracovních návyků.
? aktivní rodičovská spolupráce s vyučujícími k dětem se spec. projevy chování
? výchovné vlivy rodičovské ? trendy / metody /- histriónské matky , úzkostné matky otcové slaboši, tvrdí?; světlé a stinné stránky osobnosti
? stádia získávání přátelství
? mělo zvládat dítě vývojově připravené pro vstup do ZŠ
Diskuze účastníků a prostor pro řešení případů z praxe.
|