Dítě s autismem, Aspergerovým syndromem ve třídě
|
Číslo akreditace: 32496/2018-1-929 |
Seminař je zaměřen na přístupy a podporu, žáků s poruchou autistického spektra . Účastníci získají více vědomostí o způsobu chování a myšlení dětí s poruchami autistického spektra a tak dětem umožní co největší samostatnost s možnost začlenění
se do běžného života.
Obsahová náplň.
Základní charakteristika příčin a projevů PAS a AS, znaky netypického chování - pozorování ve školním prostředí pedagogem, stanovení diagnózy odborníkem. Přístupy ke vzdělávání žáků - kognitivní, sociální a emocionální schopnosti, komunikační a pohybové dovednosti, specifické zájmy, silné a slabé stránky.
Podpora při práci ve škole - interakce s vrstevníky, pravidla chování, oční kontakt, řečový projev (skákání do řeči, doslovné chápání, melodie, samomluva, novotvary), rutinní činnosti, zájmy, pohybová obratnost, představivost, kopírování postupu, fantazijní svět, nepochopení druhých, únik ze starostí.
.
|