 Projektová výuka jako jedna z aktivizujících forem výuky na ZŠ
|
Číslo akreditace: 17110/2019-1-610 |
Cílem semináře je seznámit účastníky s přednostmi i negativy projektové výuky. Osvojí si postup přípravy a vedení projektové výuky. Uvědomí si rozdíly mezi klasickou výukou, integrovanou výukou a projektovou výukou. Uvědomí si význam metod, které podporují u žáků sebevzdělávání, učení se navzájem, týmovou spolupráci a na motivační metody.
Společně s lektorkou učitelé prodiskutují co má učitel umět a znát, aby projekt úspěšně realizoval
? připomenou si metody a formy práce aktivního učení a jejich používání v rámci EUR
- formuluji funkční cíle projektu
- zvolit vhodný postup přípravy projektu,
- naučí se jak vést žáky k sebereflexi a reflexi, reflektovat svou vlastní práci,
- budou se zabývat problematikou hodnocení projektu
Praktická část:
- lektorka představí vlastní projekty , které lze využívala v praxi.
- účastníci si rámci skupinové práce vytvoří vlastní projekt
?
|