 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ a VOŠ v oblasti inkluze
|
Číslo akreditace: v akreditačním řízení |
Účastníci budou seznámeni s novou filosofií posuzování speciální vzdělávacích potřeb v rámci změn v české legislativě-charakteristika, implementace a zavádění podpůrných opatření. Souvisejícím cílem je vysvětlit účastníkům změny v pojetí ?naplňování? vzdělávacích potřeb studentů se zdravotním postižením, přehled normativních, organizačních a metodických norem, které zavádění podpůrných opatření v českém školství zajišťují. Vzdělávacím cílem je zajistit zvýšení vědomostí a znalostí účastníků o novém prvku speciálně pedagogické podpory žáků cílové skupiny u nás a naučit je rozpoznat úkoly, které z nového modelu podpory vyplývají pro školy. Úloha výchovného poradce a speciálního pedagoga na středních školách. Individuální plány pro žáky se SPV na středních školách. Realizace tranzitních programů. Specifika profesní adjustace žáků se SVP a její negativní dopady. Motivace pro celoživotní vzdělávání. Spolupráce s rodinou žáka střední školy. Spolupráce s odbornými poradenskými pracovišti.
|
Určeno: mistrům odborné přípravy SŠ a VOŠ |