 Osobnostně sociální rozvoj pedagoga- 8 vyučovacích hodin
|
Číslo akreditace: 28911/2017-1- 1136 |
Cílem vzdělávacího programu je, aby si účastníci osvojili vhodné metody sebereflexe, které co nejefektivněni přispěji k jejich profesnímu růstu a rozvoji. Dokážou je aplikovat v praxi, jako základ pro pochopeni a uchopení problematiky chování žáků a spolupráce s rodiči .
Sebereflexe jako proces sebeoceňování je v současné škole nepostradatelným pomocníkem na cestě profesního rozvoje a růstu pedagogů. Účastníci se obeznámí se sebereflexi jako s procesem, v němž se zamýšlí nad svými znalostmi, dovednostmi, hodnotami, postoji a výsledky své práce v návaznosti na pochopení a uchopení problematiky chování žáků a spolupráce s rodinou. Prostřednictvím praktických metod získají účastníci povědomí o fázích a jednotlivých krocích sebereflexe, naučí se vhodně volit a využít tyto metody v praxi tak, aby byly co nejefektivnější. Do obsahu budou zařazena táto témata:
? profesní růst a rozvoj pedagoga
? autoevaluace pedagoga oblasti hodnocení
? poznávání lidí a mezilidské vztahy
? specifika komunikace s rodinami a studenty z odlišného sociokulturního prostředí
? řešení případů z praxe
|
Určeno: pedagogům středních škol a mistrům odborné přípravy |