 Možnosti, přístupy, limity MŠ ve vztahu k dětem méně než tříletým
|
Číslo akreditace: Číslo akreditace: 1537/20 |
Číslo akreditace: 1537/2015-1-114
V rámci semináře budou učitelky a ředitelky upozorněné na dominanci vlivu prostředí, na vývoj vlastností dítěte, na dětská vývojová rizika a možnosti MŠ sanovat potřeby dětí dané věkové kategorie, získané poznatky a dovednosti uplatnit při práci s těmito dětmi. Uvědomí si mnoho úskalí při práci s dětmi mladšími 3 let. Společně se zamyslí nad organizací pobytu těchto dětí v předškolních zařízeních.
? Principy psychického vývoje dítěte
? Dětské kvalitativní změny ve vývojových jejích stádiích
? Dominance vlivu prostředí na vývoj vlastností dítěte
? Vliv prostředí ve vztahu k rozvoji IQ, EQ dítěte
? Adaptační potíže dítěte
? Uspořádání rodinného života ve vztahu k vedení dítěte ? odmítané dítě x hyperprotektivní výchova; přetrvávající vztek ?
? Konformita rodičovského myšlení ? vliv ?módních? trendů?
? Vztah nepříznivých sociálních vlivů na vývoj dítěte: obousměrná vazba dítě ? rodič
? Úskalí batolícího věku: pohybová aktivita, separační úzkost, absence racionálních mechanizmů, deprivace ?z nucené hospitalizace? v MŠ
? Možnosti stimulace /řeči, mluvení, EQ/
|
Určeno: učitelkám a ředitelkám MŠ |