Vedení obtížného rozhovoru
|
Číslo akreditace: 26710/2015-1-718 |
Cílem vzdělávacího programu je poskytnout učitelkám MŠ návod, jak konstruktivně řešit vzniklé situace bez pocitu ztráty důstojnosti všech zúčastněných. Naučit je rozlišovat, kdy je a kdy není
možné očekávat, že se druhá strana změní a za jakých podmínek lze změny dosáhnout
Komplexní příprava na vedení náročného rozhovoru ve 3 oblastech:
a) příprava samotného pedagoga ? jak připravit sám sebe, zbavit se předsudků, využívat principy otevírající spolupráci
b) příprava prostředí ? místo, čas, termín, počet zúčastněných,?
c) příprava cíle jednání ? rozlišení, kdy se jedná o rozhovor zaměřený na předání informace a kdy je možné navodit změnu ? a za jakých podmínek toho lze dosáhnout
Scénář samotného rozhovoru
|