A - GNOS
"Jediným skutečným bohatstvím člověka je jeho osobnost. Může mu být tím nejpodstatnějším zdrojem životního štěstí, je-li zdravá a harmonická " (Martin Luther King jr.)
   hlavní strana
   pro rodiče
   pro seniory
   pro ženy
   pro firmy
   pro mateřské školy
   pro základní školy
   pro střední školy
   cestovní agentura
   sport
    dokumenty k nahlédnutí
   termíny všech akcí
   dotazy a odpovědi
   prodej zboží
   fotogalerie
   učebna AGNOS
   kontakty
 
 
 Škola a emoce
Číslo akreditace: 1977/2014-1-122
  Emoce jsou nejrychlejší komunikační prostředek, který však někdy bývá zdrojem mnoha nedorozumění či konfliktních situací. Správné vnímání emocí nám může pomoci se lépe orientovat v sobě i druhých a ovlivnit jejich chování. Jaké situace ve škole vyvolávají emoce? A jaké konkrétně to jsou? Vzbudit v někom emoce není složité, ale vzbudit emoce, které motivují, tak snadné není. Jak tlumit negativní emoce a posilovat pozitivní? A jak je využít ve svůj prospěch? Nejen na tyto otázky nabízí seminář odpovědi. Seminář si klade za cíl ukázat pedagogům důležitost emocí a cestu, jak lze prostřednictvím pochopení vlastních emocí, ovlivňovat chování žáků. Chápání a prožívání emocí prochází vývojem, v průběhu školního věku se tedy mění. Účastníci se dozvědí, jaká jsou specifika emocí v konkrétním věku (1.stupeň ZŠ, 2.stupeň ZŠ, SŠ). Pochopení emočního vývoje pomůže pedagogům lépe chápat chování i reakce svých žáků. Dobrá znalost problematiky emocí je pro pedagoga velmi cenným nástrojem, který mu může být velmi užitečný např. při zvládání problémových žáků. Součástí semináře jsou i příklady z praxe, hry a techniky týkající se emocí a věkově diferencované metody práce s emocemi. Přínosem semináře budou poznatky obohacující nejen rovinu pracovní, ale i rovinu osobnostní.
Určeno: pedagogům
« zpět
Termín akce nebyl určen
přihlášení
uživatel:
heslo:
nová registrace
aktuální vzkazy
 Zájemce o poznávací zájezdy upozorňuji, že podrobnosti o připravovaných zájezdech naleznete na www.samsonovatour.cz
Návod
jak se přihlásit
na přednášku
   
A-GNOS ©2008