Aktivizační metody - cesta ke kritickému myšlení II.
|
Číslo akreditace: 3454/2008-25/46 |
Prezentace zkušeností účastníků s realizací výuky s aplikací metod RWCT
ve vyučovacím procesu. Vyhodnocení průběhu a výsledků vlastní výuky (diskuse, prezentace výstupů). Účastníci si osvojí další metody RWCT, které jsou založené vedle práce s textem zejména na kooperaci a diskusních aktivitách: Dvojitý zápisník, Ověřování předpokladů/ANO-NE, Naslouchání s diskusi, Vennův diagram, Diskusní pavučina.
Po každé modelové hodině následuje prezentace výsledků práce posluchačů a analýza metody. Analýza strategie z hlediska možností rozvoje klíčových kompetencí žáka, implementace. Následuje aplikace třífázového modelu a metod do vlastní výuky posluchačů, prezentace a rozbor příprav.
|
Určeno: přednostně absolventům první části, která se konala v jarním období na SŠ Julia Sedláka 16 v Rýmařově v případě přihlášek pedagogů, kteří první část neabsolvovali, bude pro ně program upraven |