Prevence syndromu vyhoření
|
Číslo akreditace: číslo akreditace: 46268/2 |
KPrevence syndromu vyhoření (MSMT-46268/2020-6-118)
Komplexní rozbor tématiky syndromu vyhoření v pedagogické profesi a možností jeho aktivní prevence, zejména ve vypjatých obdobích. Význam sebereflexe a reflexe kvality vlastního života aneb kdo je ve vašem životě na prvním místě? Jak pracovat s vlastními prožitky, emocemi a očekáváními. Hranice angažovanosti v pomáhající profesi ? pomáháte, nebo už ničíte sebe sama? Základní prvky efektivního time managementu, čtyři oblasti pro spokojený život, životní role a jejich vliv na naši spokojenost. Pesimistická versus optimistická kognitivní schémata ? nenechte si ničit život myšlenkovými stereotypy a diktátem dokonalosti. K čemu je nám stres a jak s ním pracovat. Copingové strategie, krizový plán.
a.
|
Určeno: pedagogům a vedoucím pracovníkům ZŠ, SŠ |